Nowa odsłona i nowa lokalizacja salonu „Bud-Service”
Budowanie wizerunku marki to złożony, długotrwały proces, w którym niebagatelne znaczenie, oprócz oczywistych działań marketingowych odgrywają salony sprzedaży w sieci dystrybucji. Szczególnie te, które z uwagi na wieloletnią współpracę oraz w pełni profesjonalny sposób działania i obsługi Klientów biorą czynny udział we wspomnianym tworzeniu wizerunku marki.
Przykładem takiego punktu dystrybucji jest firma „Bud-Service” z Bydgoszczy, która już dawno doceniła wyjątkową naturę i legendarną jakość ekskluzywnej marki Benjamin Moore.
Nowy salon sprzedaży mieści się (nieopodal poprzedniego) przy ul. Karola Szajnochy 2 w Bydgoszczy.
„Wspólny biznes, który prowadzimy od wielu, wielu lat wraz moim mężem Januszem to doskonały sposób na realizację naszych dążeń i ambicji. Tym bardziej, że temat farb i efektów dekoracyjnych jest bardzo wdzięczny. Naturalnie w firmie pełnimy odmienne role – ja bardziej skupiam się na współpracy z projektantami wnętrz i na produktach dekoracyjnych, Janusz w większej części zajmuje się elewacjami, tzn. systemami ociepleń oraz tynkami, poza tym nadzoruje wykonawstwo. Nasza przygoda z marką Benjamin Moore rozpoczęła się 7 lat temu i miłość ta ciągle rozkwita. Potwierdzę jedynie opinię, a w zasadzie zasadę że segment produktów luksusowych ma się wyjątkowo dobrze, czego najlepszym dowodem są ekskluzywne farby marki Benjamin Moore” – tłumaczy Sylwia Brzószczyk, właścicielka firmy.
Już grafika kasetonu nad wejściem do salonu firmy Bud-Service podkreśla rolę jaką odgrywa słynna amerykańska marka w firmowym portfolio.
„Nowa lokalizacja naszego salonu zapewnie jego doskonałe wyeksponowanie. Do tej pory pomimo bezpośredniej bliskości miejsca w którym mieścił się poprzedni punkt sprzedaży, byliśmy widoczni jedynie od wewnętrznej strony budynku. W dużej mierze nowy wystrój to zasługa Sylwii, która zrealizowała swoją koncepcję atrakcyjnego wnętrza z przyjazną przestrzenią dla Naszych Klientów. Całość utrzymaliśmy w nowoczesnym ale jednocześnie eleganckim klimacie loftowych szarości.
Z dumą prezentujemy oldschool’owy ekspozytor kolorów marki Benjamin Moore, który szczególnie przypadł nam do gustu. Po prostu ma swój urok. Naturalnie paleta barw jest jak najbardziej aktualna i pod każdym względem absolutnie wyjątkowa. Z uwagi na bardziej techniczny sposób podejścia do tematu farb, wykonujemy liczne testy produktów które oferujemy Klientom. W naszej wieloletniej działalności przerabialiśmy różne marki, jednak żadna inna nie może się równać z marką Benjamin Moore. Co legenda to legenda… ;-)” – tłumaczy Janusz Brzószczyk, właściciel firmy.
A jaki jest nowy salon?
Elegancki, klimatyczny z wygodną strefą do prowadzenia rozmów z Klientami. A nad wszystkim panuje logotyp marki Benjamin Moore.
Firma „Bud-Service” prowadzi intensywną działalność szkoleniową, współpracuje zarówno z projektantami, wykonawcami, obsługuje inwestycje, i co istotne zapewnia kompleksową usługę, tzn. produkt z wykonawstwem. Wszytko po to, by zapewnić najlepszy serwis Klienta, niezależnie kim on jest.
|